Liekninantis diržas tik 15 Lt !
dietuklubas
Iki vasaros liko...

Duonos dieta

Tai Izraelio gydytojos dietologės Olgos Raz siūloma dieta. Ji pakankamai efekyvi, badauti tikrai netenka. Paprasta ir tinka dirbantiems, užsiėmusiems žmonėms. Dieta susideda iš dviejų etapų. Labai svarbu, laikantis dietos, kad organizmas gautų pakankamai skysčių. Per dieną reikia išgerti 8-10 stiklinių (negazuoto min. vandens, žaliosios arbatos, vaisinės ar žolelių arbatos) – moterims ir 10-12 stiklinių – vyrams. Kava ir juodoji arbata į šį skaičių neįskaičiuota.

Pirmasis dietos etapas (1-2 savaitės)

Kasdien: 4-6 riekelės juodos duonos moterims ir 6-8 riekelės vyrams. Ant duonos riekelės galima tepti praktiškai viską ko norisi (tik labai plonai, beveik permatomai). Galima ant duonos dėti labai plonų gabalėlių: kumpio, žuvies, sūrio ar varškės. Tik nieko netepti ir nedėti saldaus!

Dažovių (tiek šviežių, tiek troškintų) dienos bėgyje galima valgyti kiek norisi (išskyrus visas krakmolingas).

3 kartus per savaitę – porcija mėsos ar žuvies su daržovėmis. Tomis dienomis sumažinti duonos riekelių skaičių per pusę.

Per savaitę galima suvalgyti 3 kiaušinius (gali būti virti arba kepti).

Per dieną galima suvalgyti 1 porciją vaisių (1 vaisius – 1 porcija). Retkarčiais vaisių galima pakeisti dietiniu desertu.

Būtina kasdien suvalgyti 200g jogurto.

Būtina valgyti kas 3-4 val., net jei nesinori.

Antrasis dietos etapas (praktiškai visą gyvenimą)

2 riekutes duonos pakeisti stikline virtų kruopų, virtų makaronų ar virtų pupelių, ar 1 virta bulve.

3 kartus per savaitę – porcija mėsos ar žuvies su daržovėmis. Tomis dienomis sumažinti duonos riekelių skaičių per pusę.

Per savaitę galima suvalgyti 3 kiaušinius.

Daržovės – be apribojimų.

Vaisių galima suvalgyti per dieną 3 porcijas.

Toliau būtinai kasdien reikia suvalgyti 150-200g jogurto.

Ir nepamirškite, kad valgyti būtina kas 3-4 val. po truputį.

Sėkmės!