Liekninantis diržas tik 15 Lt !
dietuklubas
Iki vasaros liko...

Indiška dieta

Tai vegetarams skirta dieta. Pagrindinis principas – mėsos ir jos produktų atsisakymas.

Kadangi ne kiekvienas žmogus gali ištverti vienokius ar kitokiu mitybos įpročių pokyčius, prieš atsisakant kokių nors produktų, būtina įvertinti savo organizmą: bendrą savijautą, ligas, amžių.

Dėmesio! Laikantis šios dietos, būtina stebėti, kad organizmas pakankamai gautų baltymų, vitaminų B1, B2 ir geležies.

Dietos meniu:

Pusryčiai: šviežių vaisių arba daržovių sultys, arbata (su citrinos griežinėliu arba pienu, tačiau be cukraus), avižiniai dribsniai su puodeliu lieso pieno.

Pietūs: (galite rinktis iš)

  • 200g 20 proc. riebumo varškės ir šviežių vaisių salotos
  • Agurkų salotos su saulėgrąžų aliejumi ir trupučiu sezamo sėklų, lėkštė virtų ryžių su lęšiais (trys dalys ryžių ir viena dalis lęšių) ir virtomis morkomis;
  • Lėkštė manų košės su pupomis ir daržovėmis.

Vakarienė: (galite rinktis iš)

  • Sojos kepsnys su daržovių kotletu, natūralus jogurtas ir obuolių kompotas;
  • Salotos iš sojos daigų, pomidorų ir grybų, daržovių apkepas, riekė ryžių duonos;
  • Du virti kiaušiniai su špinatais ir rieke duonos.

Kasdien būtina vartoti tokius produktus:

  • Pieno produktus: natūralų jogurtą, liesą varškę, neriebų rūgpienį;
  • Žalias daržoves su padažu, kurio pagrindą sudaro 20 proc. riebumo varškė, jūros dumbliai su soja, natūralus jogurtas);
  • Riešutus (migdolus, lazdyno riešutus, saulėgrąžų ir sezamo sėklas);
  • Garuose virtas daržoves (išlieka vitaminai ir mineralai) bent pietums ar vakarienei;
  • Sriubas – karštas arba šaltas;
  • Patiekalus iš javų. Tačiau nepiknaudžiaukite tokiais produktais kaip ryžiai, makaronų gaminiai ir duona);
  • 2-3 žalius arba džiovintus vaisius valgio metu;
  • Virtus arba žalius kiaušinius 4-5 kartus per savaitę;

Sėkmės!