Liekninantis diržas tik 15 Lt !
dietuklubas
Iki vasaros liko...

“Zigzago” dieta

Ši dieta tiems, kam nepatinka ar nesiseka laikytis sveikų mitybos principų ir sunku atsisakyti gardesnio kąsnelio. Dietos esmė tame, kad jūs kaitaliojate “sočias” ir “alkanas” dienas, t.y. valgote viską, ką mėgstate, ir tiek, kiek norite, tačiau reguliariai darote iškrovos dienas, per kurias stengiatės neviršyti 500 kcal per dieną. “Sočiosios” dienos neleidžia sulėtėti medžiagų apykaitai (kas vyksta laikantis bet kokios kitos dietos), kalorijos ir toliau intensyviai dega, tad nereikalingi kilogramai greičiau tirpsta nei laikantis kokios nors kitos dietos.

1 diena  – 500 kcal.   Išgerkite 1 l lieso kefyro arba pieno – po 200 ml penkis kartus per dieną. Pirmąją dienos pusę suvalgykite vieną apelsiną ir vieną obuolį. Arbatos ir kavos be cukraus – kiek širdis geidžia.

2 diena – 500 kcal.   Padalykite į dvi porcijas 300 g ant grilio keptos vištos krūtinėlės be odelės – vieną suvalgykite pietums, kitą – vakarienei. Gerkite daug arbatos su citrina.

3 diena – 500 kcal.   Vandenyje virta avižų arba grikių košė (po nedidelį dubenėlį rytą ir vakare), pusė stiklinės mėgstamų uogų arba du mandarinai, arbata, kava.

4 diena – 500 kcal.   400 ml neriebaus jogurto, padalyto į dvi porcijas, apelsinas, kava, arbata.

5 ir 9 dienos – 1000 kcal.   Pusryčiai: Omletas iš dviejų kiaušinių, keptas ant šaukštelio augalinio aliejaus, pomidoras (220 kcal). Priešpiečiai: Obuolys (60 kcal). Pietūs: Lėkštė trintos daržovių sriubos, dvi nedidelės įdarytos bulvės (460 kcal). Pavakariai: Greipfrutas (40 kcal).

6, 7 ir 8 dieną – vėl 500 kcal.

10 dieną – 1400 kcal.   Pusryčiai:  100 g varškės su šaukštu medaus arba uogienės, riekelė rupios duonos, stiklinė šviežių apelsinų sulčių, arbata arba kava (270 kcal). Priešpiečiai: Didelis puodelis kapučino kavos ir obuolys (210 kcal). Pietūs: Daržovių salotos, makaronai su mėsos padažu arba du lietiniai su mėsa, želė su plakta grrietinėle (710 kcal). Pavakariai: Kava ir šokoladinis saldainis arba zefyras (80 kcal). Vakarienė: Du nedideli sumuštiniai su sūriu arba kumpiu, pomidoras (200 kcal).

Dėmesio!   Kiekvieną dieną išgerkite ne mažiau kaip litrą negazuoto mineralinio vandens. Kartą per dieną leiskite sau pasmaguriauti, tačiau neviršykite kalorijų normos.   Dietos privalumas – ji atitinka žmogaus psichologiją. Kai žinote, kad po dienos kitos galėsite valgyti tai, ko negalite šiandien, bus daug lengviau ištverti kamuojantį alkį. “Sočiomis” dienomis galite valgyti, ko geidžiate, bet neviršykite kalorijų normos.

Sėkmės!